Українських студентів та школярів запрошують взяти участі у гранті: "Соціальні мережі та ментальне здоров'я: Виклики та можливості"
«Соціальні мережі – це інструмент, яким ми можемо керувати. Важливо не дати їм керувати нами.»
– Ліна Костенко, українська поетеса.
Учасники мають змогу виграти стипендію у розмірі 20000 гривень!
Кожен учасник не тільки позмагається за приз у вигляді стипендії, а також зможе дослідити вплив соціальних мереж на ментальне здоров'я та підвищити якість навчального процесу. Ми хочемо підкреслити важливість розуміння того, як цифрове середовище може впливати на емоційний стан та успішність здобувачів освіти. Головною метою гранту є сприяння розвитку навичок балансування між використанням соціальних мереж та академічною діяльністю, а також пошук шляхів зменшення негативного впливу цифрової інформації на ментальне здоров'я.
Хто може прийняти участь:
- студенти українських навчальних закладів незалежно від напряму навчання
- школярі українських навчальних закладів
- громадяни України
Вимоги до роботи:
Тема роботи: тему роботи можна обрати одну із запропонованих нижче, або написати дотичну до загальної теми ранті.
Формат: Робота повинна бути написана у форматі дослідницької статті або есе.
Обсяг: Від 5000 до 7000 символів.
Оформлення: Шрифт Arial, розмір шрифта 12, міжрядковий інтервал – 1.5.
Цитування: Робота має містити коректні посилання на використані джерела.
Мова: Українська або англійська.
Унікальність тексту: Робота повинна бути оригінальною та не містити плагіату. Мінімальний показник унікальності – 90%.
Заборона використання штучного інтелекту: Використання генеративних систем штучного інтелекту (ChatGPT, Bard та інші) для написання роботи заборонено. Учасник має створити роботу самостійно.
Як подати роботу:
- Робота має бути надіслана в форматі Microsoft Word на електронну адресу: scholarship@linkbuilder.com.
- В темі листа вказати: "Грантовий конкурс".
- У листі додати свої контактні дані (ім'я, прізвище, навчальний заклад, адреса електронної пошти, обрана тема).
Теми для написання робіт
Оберіть одну з запропонованих тем, або використайте свою дотичну до головної теми:
- Роль соціальних мереж у формуванні самосприйняття та самооцінки серед студентів.
Дослідження впливу контенту в соціальних мережах на самооцінку та самосприйняття студентів.
- ФОМО (синдром упущених можливостей) та його вплив на ментальне здоров'я студентів.
Аналіз того, як страх упустити важливі події в соціальних мережах впливає на психологічний стан і соціальну активність студентів.
- Порівняння з іншими: Як соціальні мережі впливають на рівень стресу та тривожності у студентів.
Вивчення того, як постійне порівняння себе з іншими в соцмережах викликає стрес і тривожність.
- Соціальні мережі та академічна прокрастинація: Як інтернет-залежність впливає на успішність студентів.
Дослідження взаємозв’язку між використанням соцмереж і прокрастинацією під час навчання.
- Соціальні мережі як платформа для психологічної підтримки та самодопомоги студентів.
Аналіз можливостей соціальних мереж для надання підтримки студентам з ментальними труднощами.
- Цифрова залежність: Як соціальні мережі можуть сприяти емоційному вигоранню серед студентів.
Дослідження впливу надмірного використання соціальних мереж на емоційне здоров’я та мотивацію студентів.
- Соціальні мережі та підтримка студентської спільноти: Переваги та ризики.
Оцінка того, як соціальні мережі допомагають створювати спільноти для підтримки студентів та які ризики це несе.
- Детокс від соцмереж: Вплив цифрової перерви на ментальне здоров'я та продуктивність студентів.
Вивчення ефекту короткострокового відмови від соціальних мереж на емоційний стан і навчання студентів.
- Роль соціальних мереж у розповсюдженні дезінформації та її вплив на психічне здоров'я студентів.
Аналіз впливу дезінформації в соцмережах на рівень тривоги та недовіри серед студентів.
- Вплив соціальних мереж на сон студентів: Як нічні онлайн-активності впливають на ментальне здоров’я.
Дослідження того, як використання соціальних мереж перед сном впливає на якість сну та емоційний стан студентів.
- Кібербулінг: Запобігання та підтримка в умовах онлайн-навчання
Випрацювати стратегії боротьби з кібербулінгом, що виникає під час онлайн-навчання, і створити безпечне цифрове середовище.
- Технології для підвищення продуктивності: Вплив додатків для організації часу та навчання на успішність студентів.
Вивчення впливу різних додатків для планування, організації навчання та управління часом на академічні досягнення та психологічний комфорт студентів
- Соціальні мережі як інструмент професійного розвитку: Ризики та можливо.
Дослідження того, як соціальні мережі можуть сприяти професійному зростанню, розвитку особистого бренду та мережевих контактів, не завдаючи шкоди ментальному здоров'ю.
Питання та відповіді:
- Хто може взяти участь у конкурсі ? У конкурсі можуть брати участь студенти будь-якого факультету, незалежно від спеціальності та школярі українських навчальних закладів. Громадяни України.
- Чи потрібно бути спеціалістом в галузі психології чи соціальних наук, щоб брати участь? Ні, грант відкритий для студентів усіх напрямків. Головне – ваше бажання дослідити цю тему.
- Чи може робота бути виконана в команді ? Ні, роботи мають бути індивідуальними.
- Що робити, якщо я не виграю грант ? Навіть без перемоги ви отримаєте безцінний досвід та знання, які допоможуть вам у майбутньому як в навчанні, так і в професійному житті.
- Який приз для переможця ? Один переможець отримає грант у розмірі 20000 гривень, який можна використати на освітні потреби або розвиток особистих проєктів.
Запрошуємо студентів взяти участь у конкурсі та зробити свій внесок у вивчення актуальних викликів сучасності!