ПРО МОНІТОРИНГИ від Державної служби якості освіти України
Починаючи з 2022 року відповідно до вибірки Міністерства освіти і науки України заклади загальної середньої освіти Знам’янської міської територіальної громади щорічно беруть участь у моніторингових дослідженнях якості освіти.
Дослідження PISA — Міжнародне дослідження якості освіти, спрямоване на оцінювання здатності 15-річного учнівства застосовувати знання й уміння з читання, математики та природничо-наукових дисциплін у реальних життєвих контекстах.
У жовтні 2022 році 27 учнів 9-11 класів ліцею «Свобода» вперше в громаді долучилися до Міжнародного дослідження PISA-2022.
В основному етапі Міжнародного дослідження якості освіти PISA-2025 взяли участь 15-річні здобувачі освіти ліцеїв «Крила України» та «Дивосвіт». Основною галуззю дослідження у 2025 році стали природничі науки, а також навчання в цифровому світі (Learnsng in Digital Word LDW) та знання іноземної мови (Foreign Language Assessment FLA).
У 2023 році ліцей «Дивосвіт» був учасником Міжнародного моніторингового дослідження соціально-емоційних навичок учасників освітнього процесу від Національного центру ДоСЕН – ГО «ЕдКемп Україна» та Державної служби якості освіти України.
У травні 2023 року здобувачі освіти ліцею «Дивосвіт» – 1 з 300 закладів освіти України – стали учасниками Всеукраїнського моніторингового дослідження якості освіти, яке було ініційоване Міністерством освіти і науки України та Державною службою якості освіти для визначення та відстеження результатів навчання з української мови та математики (алгебри та геометрії) учнів та учениць 6 та 8 класів.
У травні 2024 року до моніторингового дослідження з відстеження результатів навчання учнів 6, 8-х класів із математики та української мови долучилися і здобувачі освіти ліцею «Гармонія».
У травні 2025 року до Всеукраїнського моніторингового дослідження якості освіти від Міністерства освіти і науки України та Державної служби якості освіти для визначення та відстеження результатів навчання з української мови та математики (алгебри та геометрії) учнів та учениць 6 та
8 класів долучилися учні ліцею імені Тараса Шевченка.
Завдяки участі в дослідженні в нас є можливість відстежувати тенденції в знаннях і навичках учнів як на рівні країни, так і на рівні окремих груп учнівства.
На основі отриманих даних навчальні заклади та відділ освіти мають змогу виміряти якість функціонування освітніх систем на рівні загальної середньої освіти, оцінити ефективність освітнього процесу та передбачити подальші кроки до її підвищення.